Göksan Yazılım

Analytics

GENEL ANLATIM

Dijital dünyada başarıya ulaşmak için veri analizinin önemi giderek artıyor. Web sitenizin trafiğini, ziyaretçilerinizin davranışlarını ve dönüşüm oranınızı anlamanıza yardımcı olan Analytics verileri, hedef kitlenize daha etkili bir şekilde ulaşabilmeniz için ihtiyaç duyduğunuz bilgileri size sunuyor.

ÖZELLİKLER

Analytics verileri, e-ticaret siteleri için kritik öneme sahip. Müşterilerin sitenizde nasıl gezindiğini, hangi ürünleri incelediğini ve satın almaya karar vermeden önce hangi aşamalardan geçtiğini bu veriler sayesinde öğrenebilirsiniz. Böylece, web sitenizi optimize ederek daha fazla satış elde edebilirsiniz.

VERİMLİLİK

Analytics verilerinden en verimli şekilde yararlanmak için, bu verilerin nasıl yorumlanacağını bilmek ve uzman desteği almak gerekiyor. Skystar Teknoloji olarak, Analytics alanındaki uzman ekibimizle web sitenizi analiz ediyor ve dönüşüm oranınızı artıracak stratejiler geliştiriyoruz.

SEKTÖREL KULLANIM

Analytics verilerini yorumlarken sektörel trendleri de göz önünde bulundurmak gerekiyor. Her sektör için farklı bir yaklaşımın gerektiğini unutmamak ve sektörel rakiplerinizin performansını da incelemek, başarılı bir strateji geliştirmenin anahtarıdır.

ÜRÜNLER

Skystar Teknoloji olarak, web sitenizi analiz etmek ve dönüşüm oranınızı artırmak için aşağıdaki hizmetleri sunuyoruz:

Dönüşüm Oranı Optimizasyon Hizmeti (CRO): Web sitenizin dönüşüm oranını artıracak stratejiler geliştiriyoruz. Segment Yönetimi: Tüketici segmentlerini belirliyor ve pazarlama stratejilerinizi bu segmentlere göre şekillendiriyoruz. Segmente Göre Fiyat: Ürün fiyatlandırmanızı, hedef kitlenizin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak gerçekleştiriyoruz. İnternet Analytics Danışmanlığı: Web sitenizin Analytics verilerini analiz ediyor ve bu verilere dayanarak stratejiler geliştiriyoruz. Web Sitesi Ziyaretçi Analizi: Web sitenizi ziyaret edenlerin davranışlarını analiz ediyor ve dönüşüm oranınızı artıracak önerilerde bulunuyoruz. Google Analytics Danışmanlığı: Google Analytics’i verimli bir şekilde kullanmanıza yardımcı oluyoruz. Google İçerik Denetim Danışmanlığı: Web sitenizdeki içeriklerin dönüşüm oranını artıracak şekilde optimize edilmesine yardımcı oluyoruz. Baidu Analytics Danışmanlığı: Çin pazarında web sitenizin Analytics verilerini analiz ediyor ve bu verilere dayanarak stratejiler geliştiriyoruz. Özel Raporlama Hizmeti: Web sitenizin performansına dair özel raporlar hazırlıyoruz. Adobe Analytics: Global alanda varlık gösteren şirketler için Adobe Analytics desteği sunuyoruz. Google Data Studio Kurulumu: Google Data Studio’yu kullanarak web sitenizin Analytics verilerini görselleştiriyor ve raporlar oluşturuyoruz. GTM Kurulumu: Google Tag Manager’ı kullanarak web sitenizin etiket ve kodlarını yönetiyoruz. Google My Business: Google My Business’tan elde edilen verileri analiz ediyor ve bu verilere dayanarak stratejiler geliştiriyoruz. Merchant Center Kurulumu: Google Merchant Center’ı kullanarak web sitenizin ürünlerini Google’da görünür kılıyoruz. Ücretsiz Pazar Analizi (Google Market Finder): Google Market Finder’ı kullanarak şirketinizin pazardaki konumunu analiz ediyoruz. Search Consol: Web sitenizin arama trafiğini analiz ediyor ve bu verilere dayanarak stratejiler geliştiriyoruz. Yandex.Metrica Yönetimi: Yandex.Metrica’yı kullanarak web sitenizin ziyaretçi davranışlarını analiz ediyoruz. Adserver Analizi: Reklam yayınlarınızın performansını analiz ediyor ve iyileştirecek önerilerde bulunuyoruz. Adserver Hizmeti: Reklam yayınlarınız için Adserver hizmeti sunuyoruz. E-Posta Analizi: E-posta pazarlama kampanyalarınızın performansını analiz ediyor ve iyileştirecek önerilerde bulunuyoruz. BAŞVURU

Dijital dünyada başarılı olmak istiyorsanız, web sitenizi Analytics verilerine dayalı olarak analiz etmek ve dönüşüm oranınızı artırmak için Skystar Teknoloji’den destek alabilirsiniz.