İdeal bir e-ticaret yeniden hedefleme stratejisi, terk edilmiş sepetleri en aza indirir ve müşterilerinizin web sitenizde satın alma şansını en üst düzeye çıkarır. E-Ticaret Yeniden Hedefleme Reklam Hizmetimiz etkili bir yeniden hedefleme stratejisi ile sizi geliştirebilir.

Alışveriş Sepetini Terk Etme için E-ticaret Yeniden Hedefleme

Çevrimiçi bir e-ticaret işletmesi işletiyorsanız, yeni potansiyel müşteriler çekmenin ve dönüştürmenin önemini anlarsınız. Ancak bir kullanıcı sitenizi ziyaret ettiğinde, alışveriş sepetine ürün eklediğinde ve bir satın alma işlemi gerçekleştirmeden önce ayrıldığında ne olur? İşlemi tamamlamak için onları sitenize geri gelmeleri için nasıl teşvik edebilirsiniz?

Yeniden Hedefleme Nedir?

İnsanların % 96’sının alışveriş yapmadan bir web sitesinden ayrılacağını biliyor muydunuz?

Yeniden hedefleme, şirketlerin hemen dönüşüm sağlamayan web sitesi ziyaretçilerine ulaşmasına yardımcı olur. Başka bir deyişle, yeniden hedefleme; işletmenizin potansiyel müşterilerle web sitenizden ayrıldıktan ve geri dönmelerini teşvik ettikten sonra bağlanmasına yardımcı olabilir.

İnternet’teki kullanıcı etkinliklerini izlemek için çerezlerin kullanılmasını gerektirir. Web sitenize küçük kod parçaları yerleştirebilirsiniz ve bir ziyaretçi sitenize her girdiğinde, kod anonim bir tarayıcı çerezi yayınlar. Birisi e-posta adresini sitenize girer ve bir satın alma işlemi gerçekleştirmeden önce ayrılırsa, görüntülediği veya alışveriş sepetine yerleştirdiği ürünlerle kişiselleştirilmiş bir e-postayı tetikleyebilirsiniz.

Ayrıca, yeniden hedefleme, reklam bütçenizden en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olabilir, çünkü dikkatinizi markanızla ilgilendiğini gösteren kişilere odaklamanıza olanak tanır. Web sitenize geri dönüp onları dönüştürmeye teşvik etmek için net, harekete geçirici mesajlar ve promosyon teklifleri kullanabilirsiniz.

Yeniden hedefleme e-ticaret için neden önemlidir?

Yeniden hedefleme ile markanızı alışveriş yapanların zihninin önünde tutabilirsiniz. Bir müşteri reklamlarınızdan birini her gördüğünde, ilgilendikleri ürün veya hizmeti hatırlatır. Satın alma işlemi yapmaya hazır olduklarında mağazanıza kolayca gidip bunu yapabilir.

E-posta yeniden hedefleme; kullanıcılar sitenize e-posta adreslerini girip satın alma işleminden önce ayrıldıklarında kişiselleştirilmiş e-postaları tetiklemenize olanak tanır ve görüntüledikleri ürünleri, alışveriş sepetindeki öğeleri hatırlatabilirsiniz.

Bu teknik, potansiyel müşterilere doğrudan gelen kutularından ulaşmanıza olanak tanır ve nitelikli ziyaretçileri web sitenize geri çekmenize yardımcı olabilir.

Yeniden hedefleme, e-ticaret mağazalarının alışveriş sepetini terk etmesi nedeniyle kaybedilen geliri geri kazanmasına yardımcı olur. Kişiler e-ticaret sitenizi ziyaret edebilir, alışveriş sepetlerini ürünlerle doldurabilir ve ardından işlemi tamamlamadan önce ayrılabilir. Bazen fikirlerini değiştirdikleri için olabilir ancak çoğu durumda insanlar dikkatini dağıtır ve satın almadan önce diğer sitelere giderler.

Birisi alışveriş sepetini doldurursa, büyük olasılıkla satın alma amacı yüksektir. Yeniden hedefleme, onlara bu amacı hatırlatmanıza ve geri dönüş ile dönüşüm şansını artırmanıza olanak tanır.

Yeniden hedeflemeyi kullandığınızda, site ziyaretçilerinizi segmentlere ayırabilir ve her bir gruba ulaşmak için uyarlanmış reklamlar oluşturabilirsiniz. Örneğin, birisi sitenizdeki erkek ayakkabılarına bakarsa, o kişiye muhtemelen kadın çantası için alışveriş yapandan farklı bir reklam göstermek istersiniz.

Yeniden hedefleme, web sitenizdeki etkinliklerine göre kişiselleştirilmiş ürün bilgileri ve önerileriyle ziyaretçilere ulaşmanıza olanak tanır.

E-ticaret yeniden hedefleme planları

E-ticaret platformunuz alışveriş sepetini terk etme işlevini içermiyorsa veya e-posta yoluyla satın alma hedefi yüksek olan ziyaretçileri yeniden hedefleme stratejiniz yoksa, işletmeniz için ek gelir elde etmek için büyük bir fırsatı kaçırmış olabilirsiniz.

Deneyimli ekibimiz, tarama davranışı tarafından tetiklenen e-ticaret e-posta yeniden hedeflemesi sunar. Bir kullanıcı web sitenizi ziyaret edip e-postasını girer ancak bir satın alma işlemini tamamlamadan önce ayrılırsa, bu adrese alışveriş sepetlerinde görüntülediği veya sahip olduğu ürünlerle kişiselleştirilmiş bir e-posta gönderebiliriz. Hedefimiz, bu yüksek kaliteli ziyaretçileri satın almak üzere sitenize geri getirerek size daha fazla gelir kazandırmaktır.